Шкільні бібліотеки є важливим джерелом інформації, що відноситься до навчальної програми. Вони повинні стати динамічним навчальним центром. Бібліотекарі мають підготовку і досвід в тому, як знаходити, оцінювати й використовувати інформацію. Співпрацюючи в команді з вчителями, бібліотекар може створити необхідний клімат для пізнання, творчості і навчання в інформаційному середовищі. Учні потребують значного керівництва і втручання впродовж всього процесу.
Наші діти вже не цікавляться звичайними книжковими виставками, набагато цікавішою для них є віртуальна, мультимедійна виставка. І це можна пояснити. Ми самі звертаємо увагу на яскраву, цікаву рекламу, в якій задіяні знаменитості. Рекламодавці намагаються привернути нашу увагу за допомогою всіляких акцій. Ось і бібліотекарі повинні стати мерчендайзерами, здатними зацікавити молодь, підтримати імідж шкільної бібліотеки. Відповідачи на питаннями, шкільні бібліотекарі 20 грудня відвідали відкриту дискусію «Комп’ютер чи книга?» у Ялтинській ЗОШ № 1, модератором якою була бібліотекар Шкатова Л.М. Говорили про виклики і вимоги, які ставляться перед шкільними бібліотеками у час становлення Нової української школи «Крок за кроком шкільної бібліотеки до НУШ». Ділилися досвідом роботи, обговорювали нові інтерактивні заходи та шукали підходи до читача. Піднімали питання розвитку і належного функціонування шкільної бібліотеки (Дернова І.В., Мангуська ЗОШ № 1; Фесенко Г.В., Стародубівська ЗОШ). Методист Мироненко Г.Г. провела ділову гру «Сучасній школі – сучасний бібліотекар».
На завершення семінару шкільні бібліотекарі прийшли до висновку, що Нова українська школа без нової сучасної шкільної бібліотеки не може існувати, адже шкільна бібліотека – це саме те місце, де щодня для спільної роботи зустрічаються учні, вчителі і бібліотекарі, де здобуті на уроках знання складаються у дітей у цілісну картину світу. І саме в бібліотеці діти отримують практичні навички пошуку потрібної інформації, вміння працювати з нею, - абсолютно необхідні як запорука застосування теоретичних знань на практиці і навчання протягом усього життя.
|