Як зробити урок продуктивним та ефективним ?
Це питання розв’язували вчителі математики на районному методичному об’єднанні 17 жовтня 2019 року на базі Урзуфської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Своїм досвідом роботи поділились педагоги : Такаджі Т.І. ( вчитель математики Ялтинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Федоткіна О.В. (вчитель математики Портовської ЗОШ І-ІІІ ступенів), Мельников В.І. ( вчитель математики Мангуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2). На порядку денному стояв ряд нагальних питань, одним з яких є розвиток пізнавального інтересу в учнів до вивчення математики. Педагоги запропонували своє бачення у вирішенні цього питання: використовувати STEM – проекти на уроках та в позаурочний час з метою підвищення пізнавального інтересу, використовувати інформаційні технології, інтегрувати математику в інші науки.
Було наголошено на тому, що задача вчителя – не тільки дати учням певну суму знань, але розвинути в них інтерес до навчання, навчити вчитися. Застосування комп'ютерної техніки та Інтернет-ресурсів робить традиційні уроки математики яскравими та насиченими, на таких уроках кожен учень працює активно, розвивається допитливість та пізнавальний інтерес.
Педагоги відвідали відкритий урок Аджавенко О.С., вчителя математики Урзуфської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 9 класі за темою «Сучасний світ з векторами». Педагог використала різні прийоми та методи, майстерно підібрала матеріали до уроку, дотримувалась ходу уроку згідно технологічної карти, використовувала наскрізні лінії, інтегрувала математику з іншими навчальними дисциплінами. Учитель продемонструвала фахові знання та творчу індивідуальність, майстерно поєднавши набуті знання на уроці у побуті та життєвих ситуаціях
|