Семінар-практикум вихователів молодших і середніх груп та завідувачів ДНЗ району
27 квітня 2017 року на базі дошкільного навчального закладу № 7 «Дюймовочка» с. Бердянське відбувся семінар-практикум вихователів молодших і середніх груп та завідувачів ДНЗ району за темою: «Сенсорне виховання дітей у сучасному вимірі».
У практичній частині семінару-практикуму було проведення заняття-подорож із використанням зображувальної діяльності з дітьми на тему «Мандруємо з колобком в країну сенсорики».
Вихованці здійснили цікаву подорож, у якій зустріли казкових героїв: зайчика, вовчика, ведмедика, лисичку. Діти вправно справилися із поставленими завданнями, що були задані казковими героями, зробили подарунки власними руками, використовуючи нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва.
Вихователю Логозинській Світлані Федорівні разом з дітьми вдалося довести, що навколишня дійсність вражає своєю своєрідністю, неповторністю, приваблює дитину і стає джерелом її творчих задумів (аплікація). Разом із казковим героєм – колобком, діти мандрували по лісовим галявинам, «фотографували» звірів, підвищили настрій сонечку – додали теплі промінчики.
Закріплення вивченого матеріалу відобразилося у майстерно виконаних дитячих роботах – аплікація (казкові герої).
Заключним акордом практичної частини зібрання була музично-розважальна композиція «Весняний подарунок». Вихованці дошкільного закладу «Дюймовочка» продемонстрували артистичні здібності в танцях. Яскраві костюми надали заходу більшої виразності та приємно вразили присутніх наявними талантами.
Теоретичну частину семінару–практикуму продовжила доповідь методиста РМК Пінчук О.В. та презентація досвіду роботи вихователя ДНЗ «Ластівка» Кадушкевич І.В. з теми: «Психологічні аспекти сенсорного виховання дітей дошкільного віку». Цікавим був виступ керівника РМО Стрельцової Г.В. з проблеми: «Система сенсорного виховання розвитку дитини-дошкільника».
Учасники семінару переглянули виставку робіт з сенсорного розвитку дітей, що виконали педагоги закладу за допомогою різноманітних нетрадиційних технологій.
Присутні обмінялись досвідом роботи з сенсорного виховання дошкільників, використанням різних форм організації навчально-виховного процесу, обговорили шляхи покращення гармонійного та всебічного розвитку дошкільнят.
|