|
Головна » 2017 » Січень » 25 » українознавство
|
2017 рік – рік інтеграції українознавчого компоненту в роботу вчителя- філолога. Історично українська школа завжди була осередком місцевої громади. Сучасна суспільно-політична ситуація в Україні вимагає відтворити цей досвід. Отже, школа має виховувати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно знайде своє місце в житті. Національно-патріотичне виховання на уроках української мови і літератури сприяє збагаченню духовного світогляду учнів, формує усвідомлення себе як часточки українського народу з власною національною гідністю. У процесі вивчення української мови найважливіше місце посідає процес формування пошани й любові до українського слова, пісень, обрядів, традицій, відродження духовності, національного мислення через продуктивне навчання й фольклорно – етнографічну практику. Глибоке вивчення української мови можливе тільки тоді, коли учень усвідомлює її як найдорожчий скарб, у якому втілені національна самосвідомість.
|
Переглядів: 288 |
Додав: mangushrmk2014
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|